vineri, 20 noiembrie 2015

Papahagi dă din casă

I-am scris aseară un email lui Adrian Papahagi în care îl acuzam de slugărnicie față de Băsescu, traseism politic (PDL, PMP, M10...cine știe ce mai urmează), l-a întrebat de ce nu a făcut din 2005 un M10, de ce laș, de ce nu recunoaște că a greșit prin alăturarea cu Băsescu. Îmi scrie ofiticat că îi e imposibil să aibă un dialog cu unul care are certitudini (adică care îl critică), că sunt anonim (deși îi scriam de pe emailul personal), el n-a greșit cu nimic. Papahagi avea o atitudine defensivă de câine hăituit, de om disperat.

Printre altele, și aici e marea șmecherie, mi s-a lăudat că Blaga s-a oferit la un moment dat să îl cumpere, dar că l-ar fi refuzat pe Buldog. După ce i-am răspuns că o astfel de ofertă este faptă penală și că ar trebui să-i fie rușine că a acoperit o tentativă de trafic de influență, mi-a spus că să îmi văd de viața mea pentru că îi scriu cu venin. Porci sunt toți intelectualii care nu votează M10.

Foto.

Niciun comentariu: